DANONE
  • Centru Media
  • Contact
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Acasa
  • Lumea Danone
    • Redescoperă ce este bun
    • Misiunea Danone
    • Danone în lume
    • Danone în România
    • Zâmbetul Danone
    • Vino acasă la Danone
  • Produse
    • Activia
    • Actimel
    • Danonino
    • Gama Danone
    • Casa Bună
    • Cremosso
    • Danone Disney
    • Danette
    • YoPro
  • Calitatea Danone
    • Laptele de calitate face iaurtul bun
    • Drumul calităţii
    • Cum producem iaurtul de cea mai bună calitate
  • Sănătate din interior
    • Beneficiile iaurtului
    • Ştiinta şi sănătate
    • Stil de viaţă sănătos
  • Noutăți
  • Danone se implică
    • Zâmbet pentru România
    • Fermele româneşti
    • Cupa Hagi Danone
    • Grija pentru natură
    • Obiceiuri alimentare sănătoase
  • Centru Media
  • Contact
  • English Version
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube
Ești aici:   Prima pagină   /   Lumea Danone   /   Danone în România

Danone în România

În România, producem în fabrica Danone din București lapte, iaurturi, smântână, cu lapte colectat de la fermele românești și cu toată atenția pentru cea mai bună calitate și siguranță alimentară. 500 de angajați români lucrează cu pasiune pentru producerea și distribuirea zilnică a peste 1 milion de iaurturi, o parte dintre acestea fiind exportate și în alte țări europene. Combinăm astfel expertiza de aproape 100 de ani a Grupului Danone în realizarea celor mai bune iaurturi cu resursele și preferințele locale, astfel reușind să fim lideri de piață pentru lactatele proaspete – iaurturi și deserturi pe bază de lapte.

Danone in Romania

  • Începuturile

    Primele iaurturi Danone au fost produse în România în 1999, după preluarea și retehnologizarea vechii fabrici de lactate Miorița din București, care a fost salvată astfel de la desființare, așa cum s-a întâmplat cu cea de-a doua fabrică Miorița din București.

    Am început să lucrăm cu 21 de angajați, al căror număr s-a extins continuu în anii care au urmat. Colegii noștri își amintesc experiența primului iaurt Danone românesc: “când am produs prima șarjă de iaurt, care avea vreo 10 tone, am stat toată noaptea să veghem fermentarea, palet cu palet. Totul a decurs bine, dar a doua zi directorul general ne-a spus că nu e suficient de acru, că nu a fermentat destul. Dar noi știam că românii preferă iaurturile mai consistente și nu prea acre”.

    Danone - Fabrica noastra

    În mai puțin de un an și jumătate de la deschiderea fabricii, în anul 2000, Danone România devine lider de piață, având atunci o cota de 31,7%. Danone a rămas lider pe piața românească și unul din două iaurturi consumate de români e produs în fabrica sa din București.

  • Fabrica Danone din București

    Fabrica situată în cartierul Colentina folosește astăzi cele mai avansate tehnologii pentru a asigura igiena, siguranța și calitatea produselor. Peste 300 de milioane lei au fost investiți pentru a ne asigura că lucrăm la cele mai înalte standarde pentru consumatorii noștri.

    Laptele ajunge de la ferme la fabrică în mai puțin de 24 de ore și intră în fabrică după ce este verificat riguros. Circulă apoi prin arterele de inox ale fabricii fără a mai intra în contact cu aerul exterior până când produsul final este deschis de consumator.

    Danone - Fabrica Danone in Bucuresti

    În 1999 exista o singură mașină de ambalare pentru pahare mari, care umplea doar două pahare o dată. Astăzi, cea mai modernă linie de ambalare produce 7 tone pe oră. Cele șase linii de ambalare lucrează atât pentru consumatorii români, cât și pentru cei din alte țări europene.

    Toate procesele din fabrică sunt conduse și controlate computerizat și fiecare produs este monitorizat astfel încât să știm oricând cu ce lapte a fost produs, din ce lot face parte, când și unde a fost livrat. Despre cum producem iaurtul puteți afla mai multe aici.

    Folosind know-how-ul dobândit în calitate de lider în industria lactatelor proaspete, în 2011 Danone România s-a asociat cu Norbert Dentressangle România și a lansat NDL Frigo Logistics pe piaţa de logistică a mărfurilor refrigerate, cu o reţea de distribuţie naţională care acoperă 20.000 de puncte de vânzare.

  • Cursa pentru cea mai bună calitate

    Calitatea iaurturilor începe pentru noi de la laptele pe care îl colectăm zilnic de la fermierii parteneri din România, de aceea ne-am și implicat în dezvoltarea producției locale.

    Drumul calității continuă apoi în fiecare etapă de producere a iaurturilor, cu toată atenția pentru fermenții și cele mai bune ingrediente folosite, pentru igienă și siguranță. În laboratorul din incinta fabricii, autorizat sanitar veterinar, lucrează 20 de specialiști care verifică prin 1600-1800 de analize zilnic, ingredientele, ambalajele, produsele finale și chiar și aerul din secția de ambalare.

    Practicile de fabricație sunt auditate frecvent, la nivelul celor mai ridicate cerințe internaționale. Danone România are de altfel standardul maxim în acest domeniu, FSSC 22000, pentru sistemul de management al siguranţei alimentare.

    Danone - Cursa pentru cea mai buna calitate

    Nu ne oprim însă aici: continuăm să lucrăm constant pentru a obține o calitate a laptelui superioară cerințelor legale.

    Nu uităm nici de importanța unui preț bun pentru consumator și ne uităm permanent cum putem să fim mai eficienți pentru a veni cu un raport calitate-preț avantajos pentru consumatorii noștri sau pentru a limita impactul creșterii costurilor cu laptele sau energia asupra produselor. De altfel, toate aceste eforturi au fost recunoscute de consumatorii din România, care consideră că Danone oferă de departe cel mai bun raport calitate/preţ de pe piaţa românească pe segmentul iaurturi şi probiotice, prin gama de produse Danone şi respectiv Activia (studiu Best Buy Award), efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS în 2013, în România).

    Danone - Best Buy Award

  • Iaurturile noastre

    Suntem mândri că unul din două iaurturi consumate azi în România poartă marca Danone. În plus, două din trei iaurturi cu fructe consumate sunt din portofoliul Danone. Activia şi Danone Natural sunt brandurile de iaurt preferate ale românilor, ocupând locurile 1 şi 2 în ierarhia cotelor de piaţă.

    Danone - Activia si Danone natural

    Compania comercializează 10 mărci în România și are peste 100 de sortimente în portofoliul său, realizate în principal in fabrica din Bucureşti, folosind lapte proaspăt de la fermierii români. În 1999 am produs pentru prima oară în România iaurt cu fructe și am lansat iaurtul Natural de băut. Am căutat de atunci de fiecare dată să aducem produse în formule noi, care să creeze experiențe memorabile consumatorilor, indiferent de vârstă sau momentul de consum.

    Deschiderea și transparența față de consumatori se vede cel mai bine pe platforma Deschide Danone, prin care compania oferă consumatorilor posibilitatea de a afla ce se află în spatele iaurturilor sale. Prin această nouă platformă ne angajăm în dialog, răspundem întrebărilor și împărtășim poveștile oamenilor și ale companiei cu consumatorii.

  • Oamenii din Danone România

    Mulți dintre angajați au participat, zi de zi în ultimii 15 ani, la dezvoltarea Danone în România. Fie că sunt șoferi pe cisternele de lapte, operează linii automate complexe în fabrică sau lucrează în laborator în schimburi, 7 zile din 7, pentru a se asigura că produsele ajunse în piață satisfac așteptările consumatorilor.

    Danone - Sanatate prin alimente

    Danone a însemnat pentru mulți dintre angajați învățare continuă și expunere la cele mai bune practici internaționale din cadrul grupului. Peste 10 manageri au dobândit chiar experiență internațională de lucru în cadrul grupului Danone, pentru ca ulterior să revină în România pentru a o valorifica si a contribui la dezvoltarea pieței locale.

    Din 2013, România este sediul central al zonei Europei de Sud Est, care include România, Bulgaria, Grecia, Republica Moldova şi ţările din zona Mării Adriatice (Bosnia-Herţegovina, Muntenegru, Albania, Serbia şi FYROM), şi care deserveşte o piaţă de peste 60 de milioane de consumatori. Pentru angajații români acest lucru se traduce în responsabilități regionale și noi oportunități de dezvoltare profesională, dar și angajament și responsabilitate crescute.

  • Danone, un cetățean responsabil

    Pornind de la misiunea Danone, echipa noastră știe că zi de zi lucrează nu doar pentru a trimite pe piață cele mai bune iaurturi, dar și pentru a crea valoare pentru societatea românească. Practicile responsabile de producție sunt dublate în permanență de activități de educare pentru nutriție echilibrată și sănătate, de susținere a unor grupuri defavorizate sau a dezvoltării durabile a partenerilor noștri, de promovare a valorilor sportive sănătoase în rândul copiilor sau de protecție a mediului înconjurător. Puteți afla mai multe informații despre eforturile noastre în secțiunea Zâmbet pentru România.
  • Ultimele noutăţi

    Primul robot industrial pentru lactate se numește… Vasilică

    Colegii din fabrică l-au botezat Vasilică – e un robot industrial, puternic, rapid și face parte dintr-o nouă linie automată de transport și paletizare pusă în funcțiune în 2014.

    Citește mai mult

Explorează în continuare Lumea Danone

Blue Buttons

Drumul Laptelui
Angajăm zâmbete
Deschide Danone
Cupa Hagi Danone
  • Lumea Danone
    • Misiunea Danone
    • Danone în lume
    • Danone în România
    • Zâmbetul Danone
    • Vino acasă la Danone
  • Calitatea Danone
    • Laptele de calitate face iaurtul bun
    • Drumul calităţii
    • Cum producem iaurtul de cea mai bună calitate
  • Sănătate din interior
    • Stil de viaţă sănătos
    • Beneficiile iaurtului
    • Ştiinta şi sănătate
  • Danone se implică
    • Zâmbet pentru România
    • Fermele româneşti
    • Cupa Hagi Danone
    • Grija pentru natură
    • Obiceiuri alimentare sănătoase
  • Produse
  • Centru Media
  • Noutăți
  • Cariere
  • Contact
  • Utile
  • Sesizari GDPR
© 2019 Danone România
  • English Version
  • Hartă site
  • Termeni și condiții
  • Politica cookies
  • Politica de confidentialitate
  • Protectia Consumatorilor – A.N.P.C.