Noutăți

Iaurtul, ușor de integrat în alimentație

În cadrul evenimentului ”Provocarea Activia” de la începutul anului 2015, dl. prof. univ. dr. Nicolae Hâncu a vorbit despre importanța iaurtului în alimentație, zi de zi.

Astfel, Profesorul Hâncu a aratat că iaurtul se poate integra foarte uşor în alimentaţie, la orice masă: la micul dejun, asociat cu cereale, peste zi consumat ca desert sau la gustarea dintre mese, iar seara, iaurtul simplu poate completa o cină uşoară. Iaurtul cu fructe e o alegere bună pentru a satisface pofta de dulce, având puţine calorii, în raport cu alte deserturi, aproximativ un sfert din aportul caloric al unei prăjituri.

“Iaurtul este foarte bine echilibrat pe plan caloric si datorita acestui fapt el poate sa ne ajute sa ne controlam greutatea datorita proprietatilor sale, continut bogat in probiotice, in foarte multe vitamine, dar sa nu uitam ca are si multe proteine si are o concentratie rezonabila de grasime. Atunci cand este consumat cu regularitate, 4-5 pahare pe saptamana, scade riscul de producere a diabetului zaharat de tip II, “ a explicat dl. prof. univ. dr. Nicolae Hâncu. Mai multe informații puteți afla vizionând filmul de mai jos:

Ce părere ai?

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

*