Noutăți

Danone si comunicarea transparenta

manDeschide Danone” […] este o platformă online pentru întrebări şi răspunsuri adresate companiei. O iniţiativă de transparenţă bună, dublată de o atitudine pro-activă faţă de curentele de opinie din social media, de pe bloguri sau forumuri, unde reprezentanţii Danone răspund nedumeririlor şi demontează miturile.

Cuvintele scrise au o “putere” limitată în faţă publicului. “Nu putem să credem tot ceea ce spuneţi!” – această este mantra consumatorului conectat. “Arată ceea ce spui!” pare o abordare mai bună. Şi mai transparentă. Iar Danone s-a conformat. A filmat mai multe clipuri video în care angajaţii, de la şoferi până la specialişti, au răspuns unor întrebări apărute în discuţiile publice ori au explicat părţi din procesul de fabricaţie.”

Analiza realizata de Cristian Manafu poate fi citita integral pe blogul sau.

Ce părere ai?

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

*