Noutăți

#CreativitateinPractica, concurs de idei pentru studenți

Ești student și ai idei bune? Atunci acceptă provocarea și înscrie-te în concursul de creativitate lansat de Danone – #CreativitateinPractica!

Căutam idei îndrăznețe, gândire strategică, atenție la detalii și multă creativitate! Am pregătit și premii pe măsură: cele mai bune trei proiecte vor fi răsplătite cu premii consistente în bani (1.500 euro premiul I, 1.000 euro premiul al II-lea și 500 de euro premiul al III-lea) și cărți de specialitate.

kv-portile-creativitatii2

Ce trebuie să faci? Creează-ți o echipă, alegeți împreună un nume inspirat și unul dintre brief-urile de mai jos pentru care vrei să prezinți o propunere și trimite-ne aceste informații, împreună cu linkurile către profilurile de Facebook ale membrilor echipei*, la adresa creativitateinpractica@imagepr.ro, până la data de 15 noiembrie.

Brief 1 – Campanie de comunicare pentru promovarea proiectului social ”O șansă pentru familia ta”

Context: proiectul ”O șansă pentru familia ta”, lansat în 2012, se adresează comunităților de mici fermieri din zonele cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a le oferi șansa unui trai mai bun prin dezvoltarea sustenabilă a unui mic business de producție de lapte. Acest proiect a dovedit că şi comunităţile mici, dacă sunt susținute și ajutate, pot produce lapte de calitate superioară și pot dezvolta un model eficient de business local, ca sursă familială de venituri. Mai multe despre proiect aici.

Obiectiv: Promovarea proiectului ca un model de dezvoltare sustenabilă pentru alte comunități rurale cu potențial de dezvoltare redus, cu scopul de a susține eventuala replicare a acestuia, spre beneficiul comunităților respective

Public țintă: publicul larg, autorități, comunități de mici fermieri din zonele rurale cu potențial de dezvoltare redus.

Brief 2 – Campanie de informare și educare despre rolul iaurtului în alimentație (pentru categoria de iaurt, non-branded).

Context: consumul de iaurt în România este scăzut, de doar 5 kg/ an/ cap de locuitor, comparativ cu alte țări din spațiul european (Franța – 19 kg/ an/ cap de locuitor, Bulgaria – 17 kg/ an/ cap de locuitor sau Portugalia – 20 kg/ an/ cap de locuitor). Iaurtul se numără printre cele mai sănătoase alimente, situându-se pe locul doi în ierarhia alimentelor dense în nutrienţi raportat la numărul de calorii, după fructe şi legume. Mai multe despre beneficiile iaurtului, aici.

Obiectiv: Creșterea nivelului de cunoaștere a rolului și beneficiilor iaurtului în alimentația zilnică

Public țintă: femei, bărbați, mediul urban.

Juriu

JURIU

Antonio Momoc – Specialist în comunicare și relații publice, conferențiar doctor la Universitatea din București. Consultant și trainer pe probleme de imagine, reputație și public speaking pentru persoane publice, manageri, companii private, instituții publice.

www.antoniomomoc.ro

www.redcarpetproduction.ro

Profil LinkedIn

“Prea mult timp s-a spus despre mediul academic din România că ar fi izolat de industrie sau de mediul de afaceri. Prin campania #CreativitateinPractica avem o dovadă clară a conexiunii dintre piață și mediul universitar, dintre practică și teorie, a deschiderii din ambele direcții: universitate și companii private. Ca reprezentant al unei facultăți de comunicare care pune mare accent pe creativitate, mă bucură propunerea pe care Danone România o face studenților pentru că ea vine în sprijinul tuturor celor care își doresc să aplice în situații reale ceea ce studiază în școală.”

Cristina Popescu – Cu o experiență de peste 15 ani în comunicare, coordonează în prezent activitățile și echipele de comunicare interna și externă pentru Danone în regiunea Europa de Est (Bulgaria, Cehia, România, Slovacia, Ungaria), pentru toate companiile active în această zonă: lactate proaspete, nutriție infantilă și nutriție medicală avansată.

www.danone.ro

Lucian Mîndruță – Jurnalist din 1992, lector universitar și prezentator de televiziune și de radio. Media trainer cu o experiență de peste 10 ani de lucru cu reprezentanți din mediul de business, la nivel de management și top management.

www.lucianmindruta.com

www.mediaready.net

Cristian Mărgărit – Antreprenor, blogger și consultant în nutriție și fitness, fondator și realizator getfit.ro din 2001 (primul site de fitness dedicat publicului larg). Deține de 9 ani un blog de viață sănătoasă, nutriție și sport. O prezență constantă în media pe subiecte legate de un stil de viață sănătos.

www.cristianmargarit.ro

www.getfit.ro

.

CRITERIILE DE JURIZARE pe baza cărora vor fi evaluate proiectele sunt:

(1)        Cercetare (selectarea surselor relevante de informare, claritatea concluziilor extrase, conexiunea între concluziile cercetării și atingerea obiectivelor) – 10% din punctajul total

(2)        Planificare (definirea obiectivelor campaniei și stabilirea criteriilor de evaluare, identificarea publicului țintă; formularea mesajelor cheie, alegerea canalelor de comunicare) – 10% din punctajul total

(3)        Implementare (descrierea etapelor din campania de comunicare) – 20% din punctajul total

(4)        Evaluare (analiza și cuantificarea rezultatelor care să ateste atingerea obiectivelor măsurabile detaliate în etapa de planificare) – 20% din punctajul total

(5)        Creativitate (originalitatea ideilor, a acțiunilor și canalelor de comunicare) – 30% din punctajul total

(6)        Forma de prezentare (originalitatea formatului de prezentare a campaniei) – 10% din punctajul total

.

Concursul se desfășoară în perioada 27 octombrie – 14 decembrie 2016, conform calendarului de mai jos:

  • 27 octombrie – 15 noiembrie 2016       

Înscriere echipă – presupune alegerea unui nume de echipă, scurtă descriere a echipei și date de contact (nume complet, link profil de Facebook), alegerea unuia din cele 2 briefuri de campanie

  • 17 noiembrie 

Întâlnire de debrief cu membrii comisiei de jurizare

  • 14 – 28 noiembrie          

Trimiterea propunerilor de campanie (format la alegerea echipei – precum, dar fără a se limita la ppt, word, video)

  • 28 noiembrie – 5 decembrie

Prima etapă de jurizare

  • 5 decembrie       

Anunțare finaliști – cele 5 echipe care au obținut cel mai mare punctaj în urma etapei preliminare de jurizare

  • 12 decembrie

Susținerea prezentărilor în fața comisiei de jurizare

  • 14 decembrie

Anunțarea câștigătorilor

 

REGULAMENTUL complet al concursului poate fi accesat aici.

*Toți studenții înscriși vor fi incluși într-un grup privat de Facebook dedicat concursului, unde vor avea ocazia să interacționeze cu membrii juriului, să adreseze întrebări legate de competiție, dar și să afle lucruri interesante despre industria iaurtului și specificitatea comunicării pentru o companie din domeniul FMCG.

(Visited 3,948 time, 1 visit today)
  1. Pingback: Danone lansează #CreativitateinPractica, concurs de idei pentru studenți | Romania Pozitiva

Ce părere ai?

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

*