Produsele cu valoare adaugată au adus creștere pentru Danone în 2015

Danone România a avut un an bun în 2015, an în care ne-am reconfirmat poziția de lider pe segmentul de iaurturi, care reprezintă business-ul nostru principal. Evoluția pozitivă a venit ca urmare a redefinirii strategiei și a concentrării pe iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii, iaurturi cu plus valoare pentru consumatori”, declară Adrian Pascu, director general Danone România, Bulgaria, Moldova și Țările Adriatice. Veniturile Danone România au depășit 484 milioane lei în 2015, în creștere cu 6% față de anul precedent, conform bilanțului depus de companie.

Iaurturile din gamele de sănătate activă, de răsfăț și pentru copii din portofoliul Danone au crescut semnificativ, chiar și cu două cifre, creștere susținută și de contextul economic favorabil. „Cred că a contat mult și tendința de a alege alimente cât mai sănătoase, tot mai vizibilă pe piața locală, în condițiile în care iaurtul este un produs recunoscut pentru beneficiile sale digestive”, explică Adrian Pascu.

O contribuție semnificativă la evoluția business-ului în 2015 l-a avut și extinderea producției pentru alte piețe din Europa, fabrica Danone din București funcționând deja ca un centru regional. Spre exemplu, sortimente de Activia produse în România au ajuns anul trecut pe alte 12 piețe europene. „Performanța foarte bună a fabricii și laptele de cea mai bună calitate ne ajută să producem cu succes și pentru alte piețe. Fabrica noastră din București folosește majoritar lapte de la fermierii parteneri din România, procesând în jur de 50 milioane litri de lapte anual,” spune Adrian Pascu.

El adaugă, de asemenea, că „rămâne o prioritate să consolidăm un business sustenabil și profitabil, care să ne permită să ne dezvoltăm și să ne continuăm investițiile. Avem un început bun și în 2016 și sunt sigur că ne vom continua construcția de valoare pentru companie, angajați, consumatori și societate în general.”

4H8A8984