Danone anunță parteneriatul global dintre Activia şi Shakira pentru noua campanie „Îndrăznește să te simți bine”

Astăzi 12 martie 2014, Danone România este încântată să anunțe parteneriatul  Activia cu vedeta internaţională Shakira, superstarul columbian susținând noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăznește să te simți bine”. Colaborarea internațională readuce în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” printr-un dans nou tematic și original care celebrează sănătatea și starea de bine din interior.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezintă pe Shakira dansând într-o pădure de poveste, sub o ploaie aurie de praf de stele, pentru a exprima astfel bucuria starii de bine. Shakira declară: “Cred că a avea grijă de sănătate este secretul unei stări permanente de bine, iar dansul este una dintre modalităţile de a transmite și a exprima starea de bine interioară şi modul în care aceasta este percepută din  exterior.

Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a spot-ului TV. Creată de agenţia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama reprezintă elementul central al primei campanii de comunicare integrată, derulată de brandul Activia la nivel global, campanie ce se va lansa în data de 16 martie, în peste 50 de țări din întreaga lume. Regizat de binecunoscutul fotograf și regizor, Jaume de Laiguana, spotul publicitar a fost realizat de o echipă  de renume care îi include şi pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câștigător al unui Oscar, și pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

Shakira este cea mai potrivită vedetă pentru a exprima starea interioară de bine. Ea exemplifică perfect rolul esenţial al acesteia pentru a se putea exprima ca o artistă al cărei succes a cucerit lumea”. declară Anca Stroe, director de marketing Danone Sud Estul Europei.

2014 este Anul schimbării în bine în România, campanie care a început cu Mihaela Rădulescu desemnată Maestra Stării de Bine. Noua campanie globală va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua să ofere – prin puterea propriului exemplu –  inspirație pentru adoptarea de obiceiuri sănătoase, alimentare și de stil de viață. Vom continua astfel să susținem schimbarea în bine pentru toate femeile din România.

Pentru mai multe informații despre campanie, inclusiv pentru materiale exclusive, cum ar fi scene din culisele filmării spotului TV sau pentru spotul TV, vă rugăm să accesați site-ul www.activia.com (activ din 16 martie).

https://www.facebook.com/activia.romania

 

Despre SHAKIRA

De-a lungul carierei sale, cântăreața și compozitoarea columbiană Shakira a vândut peste 60 de milioane de discuri în întreaga lume și a câștigat numeroase premii, inclusiv două premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards şi multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I în topurile din SUA  și patru din cele 20 cele mai bine vândute hit-uri din ultimul deceniu. La vârsta de 18 ani, ea a înfiinţat Fundația Pies Descalzos (Barefoot) care oferă în prezent educație și hrană pentru peste șase mii de copii săraci din Columbia și care și-a extins activitatea și în alte țări, prin proiectele recent lansate în Haiti și Africa de Sud.

În octombrie 2011, Shakira a fost numită, de către preşedintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidenţiale privind excelenţa educativă pentru hispanici. Shakira a fost antrenor în cel de-al 4-lea sezon al emisiunii “The Voice”, cea mai vizionată competiție muzicală de la NBC prin care se caută cea mai bună voce a națiunii. Ea va reveni în spectacol în sezonul 6. Noul album al Shakirei va fi lansat în data de 25 Martie 2014.

Despre Danone Lactate

Danone Lactate, cea mai mare divizie a Grupului Danone, este lider mondial în categoria de iaurturi, produse lactate fermentate proaspete cu probiotice și alte produse lactate proaspete.

Începuturile companiei Danone Lactate datează din 1919, când,în Barcelona au fost vândute primele iaurturi realizate de Isaac Carasso. Astăzi, divizia este dedicată misiunii Danone de a aduce sănătate prin alimente cât mai multor oameni, comercializând o gamă largă de produse lactate proaspete, gustoase și hrănitoare, în peste 70 de țări din întreaga lume. Cele mai apreciate branduri de produse lactate proaspete sunt: Activia, Actimel, Danonino, Danacol, iaurturile grecești bogate în proteine: OIKOS şi Danio, brandurile de răsfăţ:Danette şi Fantasia, brandurile cu un conținut scăzut de grăsimi şi cu puţine calorii: Vitalinea, Taillefine, Ser, precum și marca Danone de iaurturi simple și iaurturi cu fructe.

Despre Activia

Prezent în peste 70 de țări de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone în 1987. Activia conține un amestec unic de bacterii selectate de experții Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se găsesc într-o porție de 125 g. Produsele lactate fermentate Activia au la bază peste 20 de ani de cercetare și expertiză. Numeroasele studii clinice au demonstrat în mod repetat că bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc să traverseze sistemul digestiv și ajung vii în flora intestinală, în cantități mari.

Danone și Activia în România

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Brandurile cu cel mai mare succes în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Tradiții și OIKOS.

Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone.

Potrivit raportului Best Buy Award pentru România, ediția 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care oferă cel mai bun raport calitate/preț pe segmentul de probiotice de pe piața românească.

Activia a fost lansat pe piața românească în anul 2001, portofoliul mărcii cuprinzând acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs în fabrica din București, se exportă cu succes și în alte 6 țări din Europa de Sud Est.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați:

Alina Tătaru – Account Manager IMAGE PR, 0748 421 071, alina.tataru@imagepr.ro