Cupa Națiunilor Danone îi va întâmpina în Brazilia pe puștii de la Academia Hagi!

Cupa Națiunilor Danone îi va întâmpina în Brazilia pe puștii de la Academia Hagi!

Academia de Fotbal “Gheorghe Hagi” a câștigat Cupa Hagi Danone 2014 și reprezintă România la Cupa Națiunilor Danone în Sao Paolo, Brazilia.

București, 2 iunie 2014

Cea de-a cincea ediție a Cupei Hagi Danone a ajuns la final. Academia de Fotbal “Gheorghe Hagi” a învins în finala competiției cu 2-0 echipa LPS Banatul Timișoara și va reprezenta România la Finala Internațională a Cupei Națiunilor Danone. Evenimentul va avea loc pe 14, 15 și 16 noiembrie la Sao Paulo, în Brazilia și va aduna la start 32 de echipe.

Turneul final de la Constanța (31 mai – 1 iunie) a adunat la start cele mai bune 8 echipe de fotbal din România: Academia de Fotbal “Gheorghe Hagi”, Dinamyk Craiova, FC Bihor, LPS Banatul, Ceahlăul Piatra-Neamț, Kinder Mureș, Petrolul Ploiești și Dinamo București, calificate în urma celor 8 faze zonale, disputate în Constanța, Craiova, Cluj-Napoca, Timișoara, Piatra-Neamț, Alba-Iulia, Ploiești și București, în perioada 22 martie – 25 mai 2014.

Cei 96 de mici fotbaliști și-au disputat la Constanța trofeul Cupa Hagi Danone și marele premiu: reprezentarea României la Cupa Națiunilor Danone. Tragerea la sorți desfășurata cu o zi înainte de startul competiției, i-a avut in rol de gazde pe Ianis Hagi – cel mai bun jucător al ediției din 2010 si pe Virgil Ghiță – căpitanul LPS Aripi Pitești, câștigătoarea ediției din 2010. Cele opt echipe au fost împărțite în două grupe, meciurile disputându-se sâmbăta, 31 mai pe Stadionul Ovidiu. Semifinalele desfășurate duminică, 1 iunie le-au adus față în față pe Academia Hagi și Dinamyk Craiova, respectiv Petrolul Ploiești și LPS Banatul. Învingătoare în semifinale, Academia Hagi și LPS Banatul și-au disputat finala și, implicit, biletele pentru Brazilia! Câștigători, puștii de la Academia Hagi vor fi cei care pe 14, 15 și 16 noiembrie vor reprezenta România la Finala Internațională Danone.

Prin această implicare de lungă durată în sport, Danone îi încurajează pe copii să adopte un stil de viață sănătos, bazat pe mișcare și alimentație echilibrată: fructe, legume, iaurt zilnic. Acest program reprezintă atât o contribuție semnificativă din partea Danone pentru dezvoltarea fotbalului cât și un motiv de mândrie pentru susținerea acordată copiilor care vor să-și trăiască visul și să devină campioni.

Cupa Hagi Danone încheie un ciclu de 5 ediții de-a lungul cărora zeci de mii de copii au avut șansa să ia parte la cea mai mare competiție de fotbal pentru copiii sub 12 ani din România, iar cei mai buni dintre ei să își trăiască visul, acela de a reprezenta România la o competiție fotbalistică mondială – Cupa Națiunilor Danone, cea mai mare competiție de fotbal pentru copiii cu vârste între 10 și 12 ani, se desfășoară sub patronajul lui Zinedine Zidane, ambasadorul său internațional. Turneul reprezintă în fiecare an un loc de întâlnire pentru mai mult de 2,5 milioane de copiii din toată lumea, așa cum a fost an de an, în decursul ultimilor 15 ani. Pe lângă susținerea lui Zidane, competiția este sprijinită în fiecare țară de ambasadorii naționali, așa cum sunt Vicente del Bosque în Spania, Cafu în Brazilia, Dimităr Berbatov în Bulgaria, Gică Hagi în România, Michael Ballack în Germania, David Trezeguet în Franța.

Succes, România!

 

Danone în România

DANONE România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2012 o cifră de afaceri de 506 milioane lei. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, produse în majoritate în fabrica din Bucureşti, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Cele mai de succes branduri ale Danone în România sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii și OIKOS.

Fabrica Danone din București a produs primele iaurturi locale în 1999, iar în prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate în România poartă marca Danone. De asemenea, compania a produs pentru prima dată în România iaurturi cu fructe în 1999, când a introdus și iaurturile de băut.

Compania DANONE România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate şi alimentaţiei pentru bebeluşi. Grupul DANONE a înregistrat în 2013 vânzări de peste 20 miliarde EURO.

Danone a facut primul pas pe piață încă din 1919, în Barcelona, când Isaac Carasso a început să vândă primele iaurturi în farmacii, ca un leac pentru infecțiile intestinale, care afectau în special  copiii.  Astazi, divizia de lactate este puternic dedicată misiunii companiei de a aduce sănătate prin alimente unui număr cât mai mare de oameni și pune pe piață o gamă variată de produse lactate proaspete gustoase și nutritive în mai mult de 70 de țări în intreaga lume. Cele mai renumite mărci Danone includ produse lactate fermentate cu probiotice (Activia, Actimel), produse pentru copii (Danonino), iaurturi în stil grecesc și bogate în proteine (Oikos), mărci de răsfăț (Danette) și gamele Danone cu iaurt simplu și cu fructe.

Picture4